czwartek, 20 grudnia 2012

Zakupy, Celia i konkurs

Skuszona gazetką Biedronki pobiegłam rano po grube rajstopki. Niestety udało mi się kupić tylko jedne, bo wszystkie w moim rozmiarze miały kolor czarny.
A co kupiłam oprócz tego?


Zestaw maskar MAYBELLINE w cenie 16,99.
Po prostu nie mogłam przejść obok nich obojętnie :)

A skoro mowa o maskarach to przedstawiam mój numer 1 dotychczas czyli:

Maskara pogrubiająca, zwiększająca objętość rzęs CELIA



Maskarę tą wygrałam jakiś czas temu w konkursie organizowanym przez firmę CELIA i zdecydowanie polecam!

Moja opinia:
Tusz ma bardzo ładny, prawdziwie czarny kolor, łatwo się rozprowadza, nie skleja rzęs. Wytrzymuje cały dzień, bez kruszenia czy też zostawiania brzydkich śladów na powiekach. Daje efekt ładnie podkreślonych i pogrubionych rzęs (co dla mnie akurat jest bardzo ważne, bo na co dzień preferuje minimalistyczny makijaż) Jest bardzo wydajny i ma duże opakowanie - 12 ml. Używam go codziennie już od około 2 miesięcy i muszę powiedzieć, że jestem bardzo zadowolona. Ceny nie znam, nie wiem też jak z dostępnością ale jeśli ktoś zauważy go w drogerii to zdecydowanie polecam. Warto spróbować!

I ostatnia sprawa na dziś czyli konkurs świąteczny na blogu Lili, jako że konkursy uwielbiam, a szczęściu trzeba czasem pomóc, wezmę w nim udział i ja ;)
Zapraszam!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz