środa, 19 grudnia 2012

HUMAWIT SKRZYP I POKRZYWA

Na pierwszy ogień idzie więc suplement diety, dzięki któremu odzyskałam nadzieję na piękne (albo przynajmniej niewypadające) włosy. Wiele się naczytałam o różnych preparatach wzmacniających włosy i wybrałam właśnie ten.





Za około 17 zł dostałam 250 tabletek, które należało łykać 2x dziennie po 2 tabletki. Na początku ciężko było mi się przyzwyczaić do takiej formy, szczególnie, że od dziecka nie cierpię łykać czegokolwiek ale z każdym dniem było lepiej. Po skończeniu całego opakowania złapałam się nawet na tym, że poszłam do kuchni połknąć tabletki, których już nie było :)

Moja opinia:
Tabletki zaczęłam stosować w październiku, w chwili gdy moje włosy wypadały w ilościach ogromnych. Ponieważ nigdy nie miałam bujnych włosów, zaczęłam myśleć, że wyłysieje całkiem. Na szczęście tak się nie stało. Duże ilości włosów wypadały jeszcze przez tydzień, a potem było już tylko lepiej i taki efekt trwa do dziś.
Po miesiącu kuracji tabletkami HUMAWIT zauważyłam wyrastające małe włoski. Było ich bardzo dużo.
Poza tym moje paznokcie w okresie zażywania tego preparatu rosły jak szalone. Zauważyłam też poprawę rzęs - stały się gęstsze.
Po zakończeniu kuracji włosy nadal są w dobrej kondycji, jednak - co mnie zdziwiło, moje paznokcie stały się łamliwe i zaczęły się rozdwajać.
Same tabletki są okrągłe, średniej wielkości i bez śliskiej powłoczki - dosyć ciężko się je przełyka. Jest też specyficzny zapaszek, zapewne dzięki zawartości skrzypu i pokrzywy ale to jest charakterystyczne dla wszystkich produktów o podobnym składzie, więc mnie to nie zniechęcało.

Ogólnie polecam!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz