niedziela, 23 grudnia 2012

Adidas Floral Dream...

... czyli czym lubię pachnieć ;)

Jeden z trafionych prezentów jakie dostałam całkiem niedawno to zapach, który bardzo przypadł mi do gustu czyli

Adidas Flower Dream

Nuty zapachowe:
nuta głowy: lak wonny, bergamotka
nuta serca: kwiatowy bukiet z lilią, różą i gardenią
nuta bazowa: wanilia, drzewo sandałowe, bób tonka


Kiedy rozpakowałam ten prezent to nie byłam przekonana czy przypadnie mi do gustu.
Kiedy go powąchałam to odstawiłam inne perfumy :)
Zapach subtelny, delikatny, kwiatowy. Idealny na co dzień. Przyjemnie otula całe ciało wanilią i kwiatami.
Ma ładny i estetyczny flakonik. Jedyny minus to słaba trwałość, a co za tym idzie wydajność ale moim zdaniem warto kupić.
Myślę, że z przyjemnością jeszcze do niego wrócę :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz