sobota, 29 grudnia 2012

Fa Sensual & Oil

Jako, że żel + oliwka marki Lirene bardzo mnie rozczarował (o czym pisałam wcześniej) musiałam oczywiście kupić inny żel, który by ukoił moje zapachowe potrzeby pod prysznicem ;). Skuszona promocją w SuperPharm nabyłam już jakiś czas temu

FA Sensual & Oil 
Argan, Marula & Almond Oil


Opinia producenta:
Poczuj niezwykłą miękkość, którą daje żel pod prysznic FA Sensual & Oil Monoi Blossom. Specjalnie opracowana kombinacja naturalnych olejków - arganowego, marula oraz migdałowego - intensywnie pielęgnuje skórę pozostawiając ją gładką i miękką.

Moja opinia:
Kupiłam go ze względu na intensywny, słodki zapach w butelce. W tej kwestii żel się sprawdził, bo pod prysznicem także go czuć dobrze. Niestety po myciu zapach nie utrzymuje się na skórze ale szczerze mówiąc nie liczyłam na to. 
W porównaniu do Lirene, żel Fa ma bardziej oleistą konsystencję, co było dla mnie przyjemnym zdziwieniem. Jest jednak średnio wydajny i zawsze wylewa mi się go za dużo ale nie wiem czy to za sprawą kiepskiej dziurki w pudełku, czy ja za mocno naciskam?
Co do działania - skóra po myciu jest dobrze oczyszczona, miła w dotyku ale mimo to jakoś nie specjalnie nawilżona. Żel dobrze się pieni, bezproblemowo rozprowadza po skórze.
Butelka produktu jest zwyczajna, ani nie zachwyca, ani nie zniechęca. Zachęcająca jest natomiast cena - ok. 6-7 zł za 250 ml i dobra dostępność.

Dla mnie całkiem dobry produkt i myślę, że nie jest to moje ostatnie opakowanie tego żelu :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz