środa, 2 stycznia 2013

Serce - płatki mydlane do kąpieli

Ten post miał powstać wczoraj, ale z racji mocnego wkurzenia na kuriera, wieczorem już mi się nic nie chciało..
Więc dziś będzie o płatkach do kąpieli, które dostałam w prezencie:


Od producenta:
Wrzuć mydełko pod prądem wody do kąpieli. Gdy konfetti pokryje lustro wody i ulotnią się wonne olejki, wówczas możesz namydlić nimi ciało. Kąpiel zrelaksuje i rozluźni ciało.

Moja opinia:
Niestety płatki te bardzo mnie rozczarowały. Wszystkie trzy różyczki wrzuciłam do wody podczas napełniania wanny - rozpadły się one natychmiastowo, tworząc mało przyjemnie wyglądającą paćkę. Nie zauważyłam konfetti i wonnych olejków. Resztki różyczek bardziej przypominały gumę do żucia niż mydło.
Moja kąpiel w płatkach róż skończyła się ponownym nalaniem wody do wanny i dodaniem płynu do kąpieli.
Płatki bardzo ładnie wyglądały w opakowaniu ale nic poza tym.
Nie polecam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz